برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت مدرسه ابتدایی نهضت کلاته انداده برگزار شد.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت مدرسه ابتدایی نهضت کلاته انداده برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، ، برنامه های متنوع فرهنگی به همت کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب شهرستان جوین و با مشارکت مدرسه  ابتدایی نهضت کلاته انداده برگزار شد...

سعید فیضی، مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی  نقاب شهرستان جوین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سو یکمین دوره  هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی در تلاش هستند تا بار دیگر جامعه و به ویژه کودکان را با توجه به روند رو به رشد استفاده از فضاهای مجازی از مطالعه تا بازی و سرگرمی، به سمت و سوی کتاب و کتابخوانی هدایت کنند.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف ابتدا باید زمینه سازی های لازم انجام شد. یکی از راه های موثر برگزاری برنامه های فرهنگی همچون قصه گویی، معرفی کتاب و ... است.

در همین راستا، سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با حضور در مدرسه ابتدایی نهضت کلاته انداده کتاب «این پسر چه قدر کتاب می خورد» نوشته الیور جفرز از سری کتاب های کتابخوان ماه 1402 را برای دانش آموزان قصه گویی کرد . در ادامه به چند تن از دانش آموزانی که شاهنامه خوانی کردن جوایزی اهدا شد. و در پایان تعداد 40 نسخه کتاب کودک از طرف اداره کتابخانه های عمومی جوین به کتابخانه مدرسه اهدا شد..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 آبان 1402برچسب:هفته کتاب؛ 1402، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، قصه گویی،مدرسه نهضت کلاته,

] [ 7:19 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]